Ο Mark Ronson και η Katy B αποκάλυψαν ένα τεράστιο έργο τέχνης στη σκιά του Ολυμπιακού Σταδίου στο Ανατολικό Λονδίνο σηματοδοτώντας την έναρξη της Coca-Cola Move to the Beat™ καμπάνιας σε 11 Ευρωπαϊκές αγορές.
Ο Beat Wall λεει μια ιστορία για το πώς οι ήχοι αθλημάτων και η μουσική ενώθηκαν από τον βραβευμένο με GRAMMY παραγωγό Mark Ronson, σε στίχους και φωνητικά της υποψήφιας με 2011 Mercury Music Prize, της Katy B. Μαζί δημιούργησαν τον ύμνο της Coca-Cola με τίτλο Anywhere in the World (ο ύμνος της καμπάνιας της Coca-Cola για τους Ολυμπιακούς Αγώνες) που είναι μέρος του Move to the Beat™, της παγκόσμιας εστιασμένης καμπάνιας στους εφήβους της Coca-Cola που γιορτάζει το ρυθμό του Λονδίνου 2012.
Η φιλοδοξία του Move to the Beat είναι να φέρει τους εφήβους πιο κοντά στους Ολυμπιακούς Αγώνες και γενικότερα, στα αθλήματα. Αξιοποιώντας το πάθος των νέων για τη μουσική και αντλώντας έμπνευση από τη μουσική κληρονομιά του Λονδίνου, η καμπάνια συνδέει τη μουσική του Λονδίνου με τα Ολυμπιακά αθλήματα για να ενώσει τους νέους ανθρώπους του Λονδίνου 2012.
Ο Beat Wall, μια τοιχογραφία από διεθνώς καταξιωμένους νέους καλλιτέχνες, σηματοδοτεί την έναρξη της Move to the Beat™ καμπάνιας σε 11 αγορές της Ευρώπης. Στην περιοχή του Hackney στο Ανατολικό Λονδίνο δημιουργήθηκε αυτό το έργο τέχνης, που έχει 25 μέτρα πλάτος και 10 μέτρα ύψος, από τους καλλιτέχνες Neil Edward, Hadley Ever και Sam Bates.
Το “Move to the Beat™ έχει ως στόχο να ενθουσιάσει τους νέους για το Λονδίνο 2012 εμπλέκοντας το πάθος τους για την μουσική με τα αθλήματα”, είπε ο Mark Ronson. “Ο Beat Wall χρησιμοποιεί την urban κουλτούρα για να ενθουσιάσει και να προσεγγίσει τους νέους και είναι ένας πολύ cool τρόπος για να εμπνεύσει τους νέους να ασχοληθούν με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου 2012.”
O Beat Wall είναι μια δραματική απεικόνιση της Move to the Beat™ καμπάνιας, οπτικοποιώντας το πώς ο Ronson ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο για να εμπνευστεί για τον ύμνο και να γνωρίσει νέους αθλητές για να ηχογραφήσει τους ήχους των αθλημάτων τους, πριν να συνεργαστεί με την Katy B που έδωσε τα φωνητικά της. Με την Move to the Beat™ καμπάνια η Coca-Cola για πρώτη φορά ενεργοποίησε σε τέτοιο βαθμό τους Ολυμπιακούς Αγώνες πέρα από τη φιλοξενούμενη χώρα.
Η αποκάλυψη του Beat Wall σηματοδοτεί την κυκλοφορία της Coca-Cola Track the Beat Facebook εφαρμογής και του Move to the Beat™ τηλεοπτικού διαφημιστικού που θα μεταδοθεί σε ολόκληρη την Ευρώπη και την υδρόγειο για να φέρει κοντά τους νέους με τον πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου 2012. .
Το Track the Beat ενθαρρύνει τους νέους να «συλλέξουν ρυθμούς» μέσα από το Facebook για να αποκτήσουν πρόσβαση σε αποκλειστικό υλικό και δώρα. Οι νέοι που θα χρησιμοποιήσουν το Track the Beat μέσα από το www.facebook.com/coca-cola θα έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν ρυθμούς που περιλαμβάνονται στον ύμνο Move to the Beat™, να «κατεβάσουν» wallpapers και screen savers από εικόνες του τοίχου και να δουν απόσπασμα του τηλεοπτικού διαφημιστικού Move to the στο Facebook πριν από την κυκλοφορία του.
Το τηλεοπτικό διαφημιστικό Move to the Beat™ που θα κυκλοφορήσει θα μεταδοθεί παγκοσμίως και θα περιλαμβάνει τον ύμνο. Η διαφήμιση γυρίστηκε μπροστά από κοινό εφήβων του Λονδίνου και δείχνει τον Mark Ronson και την Katy B να ερμηνεύουν μαζί με μερικούς από τους διεθνείς αθλητές που χρησιμοποιήθηκαν οι ήχοι των αθλημάτων τους για να δοθεί ρυθμός στο τραγούδι. Η δημιουργία του τραγουδιού βιντεοσκοπήθηκε και σε ένα μεγάλης διάρκειας ντοκιμαντέρ. Ο ύμνος θα είναι το soundtrack digital πλατφόρμων και πλατφόρμων για κινητά και των εκδηλώσεων της Coca-Cola κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου 2012, ενώ αργότερα μέσα στο χρόνο θα υπάρχει δυνατότητα για αγορά του single.
“Ως ο μεγαλύτερος συνεχόμενος υποστηρικτής των Ολυμπιακών Αγώνων, η φιλοδοξία μας στην Coca-Cola είναι να φέρει τους νέους πιο κοντά στους αγώνες και γενικότερα, στα αθλήματα,” είπε η Sanjay Guha, Marketing και Olympic Games Director της Βορειοδυτικής Ευρώπης & της Σκανδιναβίας. “Η καμπάνια Move to the Beat™ έχει ως στόχο να ζωντανέψει τους Ολυμπιακούς Αγώνες με έναν τρόπο που θα δεσμεύει το νεανικό κοινό, φέρνοντας την social πλευρά των Αγώνων στους νέους εμπλέκοντας το πάθος τους για την άθληση και τη μουσική διαδικτυακά και παρέχοντάς τους πρόσβαση σε φανταστικό περιεχόμενο μέσα από το Track the Beat.”